welcome to my blog friend n be my follower

Photobucket

Photobucket

PIC SAHABAT PERAK1FORUM...

ALL PIC IS ABOUT ME..

meh enter email kat sini nak berhubung nanti senang..heehehehhe

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Monday 8 June 2009

PEMENTASAN DR SHARK DAN WRITER OLEH CIK SALJU


NORLINA ALFAN (KAUNSELOR SITE FORUM PERAK 1)
SALJU_PUTIH BERSAMA DR SHARK


Wah kawan-kawan..lihat lah cik salju kiter bersama Dr Shark yg memegang watak tok janggut di pementasan persembahan Monolog Tok Janggut pada 7 Jun 2009 (Ahad) dan bermula pada jam 8.30 malam..
dan persembahan itu telah pun selesai kelmarin dan semalam pulak telah di umumkan keputusan nye..sebelum tu..untuk pengetahuan pada kawan2 yg belum tau,cik salju kaunselor site forum perak 1 ni ialah sebagai co-writer dalam skrip Monolog Tok Janggut..ha bukan calang-calang tau..hebatnye..syabas dan tahniah buat beliau..baru lg dapat info tentang semalam dah keluar keputusan untuk pertandingan tu...takpe kalah sebab kesilapan teknikal sedikit jer..lain kali boleh cuba lagi..sekali kekalahan bukan bermaksud kita akan gagal buat selamanya tetapi itu lah sumber inspirasi kita untuk di jadikan satu pengajaran di masa akan datang supaya kita jd tmbh mntap..hehe betul kan akak salju..hehe...tp apa pun beliau memang hebat..bangga dengan kaunselor site kite ni..hehe..
ini adalah kata-kata dr beliau

"salju akan tetap terus berkarya! salju ingin mengabadikan tok janggut dalam hati sanubari anak2 melayu Islam di negara kita ini..

Allahuakbar!"
p/s* jgn bersedih ye akak salju..apa2 pun kami tetap menyokong akak..

2 comments:

  1. kami sentiasa menyokong salju...yeahhhh idup salju :lamo:

    ReplyDelete
  2. lamo? wakakaak ade je la ko ni sri wakaka...

    ReplyDelete